Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 29 juni 2014 13:21

Känns som alla ska utomlands i sommar och jag är så himla avundsjuk på er..vill oxå bort härifrån till ett varmt ställe, om jag va rik alltså..de vore nått de.
Mina kusiner åkte nyss, så vi får se vad jag hittar på idag, kanske åker till gymmet eftersom att de är sista dagen jag får gymma på mitt kort nu, känner mig lite nedstämd typ..just nu har jag ingen andledning till det eller de kanske jag har, lite förvirrad kanskeee. Men brukar bli gladare av att träna även fast de inte är min favorit sysselsättning direkt ;)
Ikväll träffar jag förmodligen Tilde, hoppas på de så åker mitt humör upp igen!

Juste, mina fågelungar har dött..en låg på trappan när jag öppnade dörren imorse och dom andra är uppätna gissar jag på...sorgligt. (Är ingen bra mor)
Nästa vecka är inget hugget i sten, ska antagligen träffa Sofi, var ett tag se nu så de ska bli super!
Planerna brukar annars komma rätt så spontant så får se hur de blir.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards