Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 4 juni 2014 18:55

Som ni kanske har märkt har jag inte varit den gladaste personen den senaste månaden, varför? Ah, de vet jag och några till och jag tror de flesta som läser här kanske har listat ut de med.
Men just nu känns allt faktiskt lite bättre varje dag, och är väldigt tacksam att jag har alla vänner som finns runt i kring mig, ni är bäst.
För tre veckor sen läste jag bara depp texter men märkte ju att de hjälpte inte mig ett dugg..de bästa va bara att radera allt från mobilen och göra saker och försöka att inte vara ensam för då börjar man tänka och då blir de bara värre.
Men mår mycke bättre nu, och vi ska träffas i helgen, prata och lösa allt hoppas jag.

Skolan just nu är somsagt skön och onödig ser på bara på massa filmer..sen tycker jag de är extremt skönt att jag ska byta skola och ångrar de inte ett dugg längre. Längtar nästan till efter sommaren, men så kan jag inte säga för kommer ångra mig som in i helvete vet jag.

Sista skoldan imorn sen är de helg, as skönt, får se vad jag hittar på kanske ska vad med Sofi, sen ska jag ju träffa Arvid sen har jag inga mer planer än så länge.
Hoppas ni har de bra, PUSS

Juste fick inte F på mitt matte nationella, ÖVERLYCKLIG!!!!!



Av Johanna Mårtensson - 4 juni 2014 09:54

I skolan händer de inget just nu, fikade första lektionen och sen mentorstid, gymmade sen med sofi och åkte hem.
Satt sen hela kvällen med mitt slutprojekt i digitalt skapande eftersom att allt måste vara inlämnat till imorn vid 17.00 och jag har ju såklart skjutit upp de tills nu, inte alls förvånad..
Hade ju även köpt hårfärg så tänkte typ why not igår kväll, de blev kanske liiite rödare än vad jag förväntade mig..men vafan spela roll dåe.

Nu sitter jag å väntar på Sofi på station så tänkte vi gymma nu på morgonen, hurtiga som vi är. Nejmen vi har sovmorgon idag för vi har inget att göra på so lektionen.
Sen så håller vi tummarna för att jag får E på mitt nationella nu!! Kommer dö om jag får F..
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards