Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 22 juni 2014 21:11

Sa att jag bara skulle ligga hemma och typ inte åka nånstans, jo visst tjena, de hände inte.
Åkte in och slängde skräp med Jesper och mamma huur länge som helst, tog aldrig slut.
Åkte till Chilli, och Ikea och hur många fler affärer som helst. Helt osminkad och o duschad så jag är grymt glad att jag inte träffade nån jag kände. De ända bra var att jag hittade en mysig tröja och mjukis byxor på cubus.

Kom hem vid fem tiden och städade mitt rum till typ 7, ush ångrar mig alltid när jag kastat ut allt på golvet och de ser ännu värre ut.
Sen så har min syrra tagit hit halva sin klass oxå, så de är kaos och små tjejer överallt, dom ska tälta på gården och de kommer fan aldrig gå så räknar med att bli väkt nångång vid tre på natten av att alla kommer in rusande i panik.
Nu ska jag ta en promenad eller lägga mig på soffan och se på fotboll, som alltid går på vår tv nu för tiden och byter man kanal blir man ett huvud kortare typ.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 22 juni 2014 11:03

De var första gången jag var där om jag ska vara ärlig, inte suttit min fot där innan igår.
Åkte in vid fem tiden, och innan dess han jag dela ut de sista av mina tidningar eftersom jag enligt mamma hade missat några lådor, vilket hon hade helt rätt i oxå..duschade även lite snabbt i sista minuten (har fortfarande platt hår från midsommar, mina lockar kommer fan inte komma tbx..:() fick efter lite tjat skjuts in till stationen. Dom har fixat busstidstabellerna till sommartider så nu går dom ännu mer sällan, fattar inte de är ju nu man behöver dom som mest?
Aja va varje fall super trevligt där och träffade massa fint och härligt folk.
Såg även Thomas Di Leva, (wow..)

Nu ska jag ta mig upp ur sängen, och ta vara på dan, nej de regnar så vettefan vad jag ska hitta på, chilla möjligtvis orkar inte ta mig nånstans vilket fall som helst.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards