Alla inlägg den 23 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 23 juni 2014 21:37

Ush är så otroligt nervös så de är sjukt, väntar på ett brev om jag har kommit in på mina gymnasieval eller inte som ska komma närsomhelst nu, så har varit ute till brevlådan mer än vad jag brukar göra på ett år idag. Men inget. Håll tummarna för att jag kommer in, tack:*

Jag fick hursomhelst "äntligen" min slapp dag, har inte ansträngt mig något alls, och kan säga att de var hur tråkigt som helst..hatar att inte ha nått att göra, känns som hela livet rinner iväg. Så tillslut i brist på annat så städade jag garderoben, halvvägs i allafall, hälften ligger utanför.
Bakade även en toscakaka (as god) måste jag säga.
Bestämde även att jag ska tapetsera om nästa vecka, så ska få en fondvägg ska bara komma på vad de ska vara för nått på den.

Imorn ska jag vara med Ottilia de var hur länge sen som helst så ska bli super mysigt att träffa henne!
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 23 juni 2014 12:14

Okej jag vet att vi bor i Sverige och allt sånt där, men nu får vädret fan ta och ge sig alltså! De blåser och regnar hela tiden (om ni inte märkte de) blir så deppig av de, vill ha sol för sjutton gubbar, blir ju fan blek här borta.
Skulle inte sitta fel just nu med en sista minuten resa till nått varmt land långt bort <3

Idag ska jag kanske till en kompis vi får se hur de blir, annars så skulle jag vilja baka nått gott, måla naglarna, fixa med bloggen, göra en tavla, tapetsera om i mitt rum och mublera om + fixa där ute. Kommer inte hinna allt idag (de fattar jag) men man kan ju drömma..
På fredag skulle jag varit med Sofi, hennes kille och hans kompis meen mina kusiner kommer då så de sket sig, men de blir ju kul de med! De är super sällan dom kommer och nu ska min brosha konfirmera sig så då passar vi på att ses!
Nu ska jag ta tag i mitt liv, PUSS

De va så mysigt på min lilla promenad igår kväll

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards