Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 15 juni 2014 21:11

Ahhh alla mina låtar på spotify har just försvunnit, och hela appen har typ dött..får panik kan inte leva utan musik..typ.
Så får skita i promenaden jag tänkte ta, för de blir ju as tråkigt när jag inte har någon musik i öronen :(
Sen så tänkte jag, desperat som jag är att jag kan lyssna på youtube, men nej jag måste installera Adobe Flash och de kräver nått lösenord som jag inte har..shit, vill typ döda nån.
Så de är mitt största problem här för tillfället.

Sen idag så tänkte jag typ sova hela dagen, eftersom att jag va så fett as trött, men så blev de inte, vaknade dock vid tolv så sov ju typ halva dan i alla fall.
Va med Tilde, och bakade ju typ värdens godaste Rabarber paj, typ dog.
Hon gick hem nyss och har sen dess försökt fixat allt, går inge braa, typ gör allt värre.
Imorn har jag inga planer än så länge, måste städa egentligen och har lovat att tömma bodan på trägården, va ju jävligt korkat gjort..men så kanske ska få de överstökat dåe.

Känner oxå att jag måste ha nått att göra varje dag på sommarlovet, att ingen dag får gå till "spillo" och de är ju lite drygt för kommer knappast ha planer varje dag hela sommaren. Får försöka chilla lite, vilket är mitt lilla handikapp har svårt att sitta stilla bara. Aja, de löser sig ;)
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards