Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 2 juni 2014 17:22

Vi hade rest dag i skolan idag, så bara dom som har saker kvar att göra behöver komma. (Såklart) är jag en av dom så jag, som tur va var jag ju inte ensam utan hade Moa och Moa med mig.
Kan ju inte säga att de va jätte effektivit men blev tillslut klar med de jag skulle så nu har jag bara en sak kvar, så skönt!!!
Sen gick vi till max så tog en lyx shake, alltid lika god.
Kom tillslut hem och ska snart göra ett försök till att tona håret, gick inte bra igår då vi inte hade något varm vatten.
Nu börjar de oxå bli varmt igen och inte långt kvar till sommarlov!!
PUSS

Några av bilderna Tilde tog igår :*

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards