Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 18 juni 2014 18:42

Pappa skjutsade in mig till stan vid 1 tiden, hann klippa gräset innan men tog extremt mycket längre tid än det borde ha gjort då de kom värsta spindel attcken rakt mot mig..på typ fem bjässar till spindlar, fan va rädd jag blev. Fick död på dom till slut efter typ en halvtimme av ren panik..(ni förstår inte min spindelskräck..helt sjukt) och ja jag vet att dom är mindre än mig..men fan finns inge läskigare.

Aja va jätte mysigt i Stadsparken varje fall, satt å fikade och bara snacka om allt å inget typ.
Kom hem för nån timme sen..och har ju hunnit långt i från allt jag vile hinna om man säger så..så jag sköt upp allt till sista dagen, imorn. Otroligt smart!
Måste snart fixa middag till mig och min syrra då vi är ensamma ikväll.
PUSS

Måste skaffa sånna här solglasögon, måste bara bli rik först..fett dyra så kommer aldrig hända..:(

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards