Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 26 juni 2014 23:11

Vågade inte komma närmare med kameran pga aggressiv mamma.
Såg inte heller om de va skarpt och de va de ju inte men ska försöka mig på bättre bilder imorgon.

Men detta är just nu mina små bebisar utan för min dörr, hoppas den sista kläcks oxå. Är fett insatt japp :-)
Ville bara förmedla värden om mina ungar.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 26 juni 2014 19:02

    Underbart säger jag bara, idag fick jag vädret jag och säkert många fler har längtat till!
Har varje fall här i uppsala varit sol hela dagen, och jag hoppas att de fortsätter såhär så man kan börja njuta på riktigt av sommaren!

Åkte in med 1 bussen idag til stan för att möta upp min fina vän Sofia, satt oss direkt och fikade på Waynes och hade de super mysigt, efter stan så skjutsade hon hem mig på sin moppe, alltid lika kul älskar att åka moppe, wiii.
Solade lite till när jag kom hem och åkte sen till kyrkan för "lekar" med Jespers konfa och kom nyss hem.
Jag och Josefin ska snart göra en smoothie hade vi tänkt, så fort mamma kommer med hallonen!
PUSS


Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards