Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 14 juni 2014 13:04

Har varit lite dött här ett tag nu, har helt enkelt inte hunnit eller orkat tyvärr.

Skolavslutningen i torsdags va lite speciell eftersom den va i en bio salong, så fick inte direkt den här sommarlovs känslan som jag brukar få. Men nu har jag slutat på Grillska och tror inte jag kommer sakna skolan jätte mycket men mina tjejer i klassen kommer jag verkligen sakna!
Åkte hem efter jag gått på stan lite, och va hemma cirka en timme innan jag kom tbx för att träffa Sofi och några andra för att ta oss vidare med buss till Sunnersta. Var där fram till kvällen och åt sen på Max och drog hem.

Igår va jag på 1D med en tjej från min klass, Johanna. Va super kul, men eftersom vi hade stå plats så fick jag seriöst fick damp på alla som höll på att tränga sig framåt och putta bakifrån när jag redan står med näsan i nånannans rygg. Så började typ armbåga folk bakåt, sorryy för de utbrotten..
Men annars va de super somsagt, även fast jag inte är värdens största fan av dom kanske.
Va ju även fredag den 13 då, hände inget med mig, förutom att mina vita converse inte längre är vita då de va någon som trampade på en soya flaska så korken gick upp och allt kom på mina skor och ben, WEY.

Förövrigt så hoppas jag verkligen på att den här riktiga sommarvärmen kommer snart, för just nu blåser de super mycket hela tiden, eller så regnar de. Vindstilla och sol vore de bästa, helst helt utan moln oxå!

Vaknade upp imorse och såg att hela vårat poolskydd (eller vad det nu heter) har sjunkit helt till botten av allt regn och blåst (?) så hoppas inte vi får tömma den på vatten och fylla om för då tar de typ två/tre veckor innan de är klart..wäää :(
Hoppas ni har ett bra sommarlov än så länge!
PUSS

Massor med bilder

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards