Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 8 juni 2014 21:05

De jag kommit fram till idag att jag ska inte satsa på varken golf karriär och bli som Tiger Woods eller kock.

Åkte och spelade golf nyss, var ett år sen sits så vi säger att de var därför de gick som de gick oxå.
Sköt iväg cirkus 7 golfbollar, träffade alla jävla sandbunkrar som fanns på varje bana och sköt nästan skallen av en snubbe som blev as sur på mig för jag höll på att döda honom..men vafan chiiiilllaaa.
Lagade oxå pannkakor nyss (japp, jag orkade) fick göra typ 3 stycken tills pappa kom och sa att "de går för dåligt för dig Johanna, jag tar över nu"
Tack känns bra nu.
Nu ska jag sätta mig vid teven och chilla lite för är så inihelvetes trött i kroppen nu.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 8 juni 2014 17:12

Var meningen att jag å några till skulle till Sofi idag men så blev de inte, var istället med några i vreta ett litet tag mitt på dagen tills de började spö regna..från ingenstans alls.
Väntade ett tag och började lite spontant klippa gräset i brist på annat.
Måste dock ställa mig och göra pannkakor till imorgon vilket jag egentligen inte orkar men får fan tvinga mig själv till de..kommer svälta ihjäl imorn annars, ska nämligen äta pannkakor och leka lekar eller nått i Stadsparken med klassen imorn, hoppas på sol bara!

Kan inte fatta att de är sommarlov på torsdag, shiiit vad tiden går snabbt!
Men tycker de är grymt onödigt att vi är lediga på onsdag och att de är skolavslutning på torsdag, kan man inte bara ha de på onsdag då?

Juste satt en EVIGHET med en ny blogg header och hade gjort ett collage och allt, men nej så försvinner allt, FAN va in i helvetes arg jag blev..men ska försöka igen nångång.
Aja hoppas ni mår bra, PUSS

Har för tillfället nästan inga bilder på min mobil men kommer nya..

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards