Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 1 juni 2014 15:56

Även fast de kanske inte känns som de i luften så, tycker jag juni är den första riktiga sommar månaden.

Dagen igår blev riktigt lyckad, åkte in till stan vid tre tiden och träffade Sofi där, köpte lite smått å gott och ett Essie nagellack. Träffade efter ett tag oxå Moa och Moa så åt vi på China Garden (tror jag det hette) var super gott och super mysigt att träffas!
Efter de blev de brottom hem för att träffa resten, min syrra hade kompisar här, jag med och sen min brosha oxå så va fullt överallt. Alla sov oxå över så de kaosa ju tillslut.
Vaknade lite efter halv tolv idag, och skulle fira min kompis vid halv ett så i halv panik fick vi packa ihop allt, fixa oss lite snabbt slå in allt å cykla iväg.
Var super de med, och fint väder va det oxå så hoppas jag fick lite färg..
Tilde hade med sig sin kamera så ska kolla om jag kan sno lite bilder av henne så ni kan få se sen.
Kom precis hem och har några gäster här nu, så ska gå å va social nu.
Hoppas ni har de bra, PUSS

Från tjej middan

As läskig lycko kaka...

Hopp bilder är inte min grej

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards