Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Mårtensson - 31 januari 2014 22:38

De här va oxå en sån här snabb vecka, tycker de känns som måndag va nyss?
Började me handboll på Fyrishov va bara tio i klassen som va me..å jag å Sofi va klart bäst.
Hade foto sen, å slutade vi tre så hann me tidiga bussen!
Är inte på bästa humöret just nu, bara så jävla irriterad på hur vissa inte kan tänka innan dom säger nått, hur svårt kan de va..
Aja vi får se va jag gör imorn, ska kanske va me Arvid men får se hur de blir me de.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 30 januari 2014 22:24

I onsdags åkte jag hem till Arvid för att plugga engelska eftersom vi hade prov idag.. Gick bättre än jag trodde men de är inget A kan jag säga..
Sov oxå där tills idag, så är as trött nu..
Idag har varit en stressig dag..Moa jag å sofi är just nu dom klantigaste som finns..-.-
Slutade två idag så jag Hanna, Sofi å Moa tog en lyx shake på Max, så goda tröttnar aldrig!
Nu ska jag sova, fredag imorn ju!!
Pusspuss

Så fina :*

Av Johanna Mårtensson - 28 januari 2014 13:17

Slutade efter första lektionen idag, foto kommunikation då vi bara ritade. för vår mentorstid va inställd, så skönt!
Så jag å mina tjejer gick å käkade på subway å hade de mys.
Nu ska jag hem å plugga hade jag tänkt å ska inte somna idag!
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 27 januari 2014 22:19

Måndagar brukar verkligen vara mina depp dagar, men jag har varit as glad hela dan vet inte va som är fel..men hoppas de fortsätter så.
Va ju som sagt hos Arvid lördag till söndag, va jätte mysigt, såklart :*
Stannade till söndagkväll, de fick gäster så de blev fin midda å efterrätt. Sen satt jag Arvid å Elsa (hans broshas barn) å såg på modig.
Min kompis sa idag att de bara är 90 skoldar kvar till sommar lov, fan va jag längtar, å 15 skoldar till sportlov. Fan va nice!
Pusspuss

Bild, We heart it.

Av Johanna Mårtensson - 25 januari 2014 17:57

Är just nu påväg hem från bodaborg,
Åkte dit igår efter skolan å kom fram till hotellet runt sju.
De va jätte mysigt, va ju där me tre andra familjer, Ottilias, Sofias, å Kajsas å de blev bäst!
Jag kan inte säga att jag va bäst på bodaborg riktigt..man va i lag å gick in i massa olika rum å körde olika tävlingar å gick vidare å sånt. (Suger på att förklara) men rekommenderar de.
Nu ska jag till Arvid å sova där till imorn så de blir mys.
Pusspuss

Bilder kommer när jag fått dom!

Av Johanna Mårtensson - 23 januari 2014 21:54

Åkte till skolan vid tolv, gick på engelska lektionen, vi fick bullar å klubbor av rektorn så de en rätt mysig dag.
sen gick Moa å jag på stan, fick me mig en ny väska å underkläder.
Åkte bussen hem me Tilde..å hamnade i värsta bilkön så stog där i en halv timma, så jävla drygt.
Sen Skulle jag dansat cheer dance me Sofi idag men är ju förkyld så bäst att vila..
Imorn så ska min familj å våra kompisar åka till BodaBorg är inte helt säker på vad de är men man ska typ tävla mot varandra som fångarna på fortet.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 23 januari 2014 11:54

Igår va jag i skolan, å de hände inte sådär jätte mycke där. De är många som är sjuka nu å såklart ska jag bli smittad. Känner mig hängig å förkyld å min hals är död. Men jag måste ta mig till skolan för har engelska å vi har engelska prov om en vecka så.
Men vi börjar halv tolv så jag tror jag överlever.

De snöar jätte mycke nu å jag orkar verkligen inte me mer snö..vill ha sommar, nu!
Nu står jag och väntar i stan på sofi.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 21 januari 2014 20:03

21 januari idag, tio månader till jag fyller år..nejmen idag va de kramdagen. Fick krama Arvid så jag är nöjd.
Brukar sluta tidigt idag, men hade So redovisning om Sverige demokraterna så slutade halv fyra som vanligt.
Efter skolan träffade jah Arvid, å vi va på stan till halv sju så kom hem nyss.
Pusspuss

Typ så..

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards