Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 9 juni 2014 17:21

Den blev roligare än jag trodde faktiskt, fanns hur mycket jordgubbar som helst och nutella, sen fanns de pannkakor i massor.
Sen körde vi någon lek som hette treasure hunt. Så jag Hanna och Jonna gav allt och kom tvåa, så jävla bra asså ;)
Gick ut på att man skulle göra olika "uppdrag" på stan, haha asså låter as töntigt men va faktiskt kul.
Vi färgade b.la håret rosa, sjukt snyggt måste jag säga!
Slutade runt 1 så väntade ett tag med Sofi & Emil i Svava på att min buss skulle komma.

Eftersom att jag är så jävla bra oxå, så tog jag inte med mina hem nycklar så fick vänta en halv timme på altan i min ensamhet.
Som tur var va de inte då de åskade, för typ en timme senare så började de spö regna och åska som fan, jag älskar åska och tycker de är as mysigt så länge man är under tak så att de är safe.

Lämnade oxå in min dator idag så får klara mig utan den nu, inte för att jag brukade använda den så jätte mycket direkt menmen tråkigt ändå.

Tänkte kanske baka en kladdkaka nu om jag pallar, skulle va så jävla gott!
PUSS

De regnade ju mer än de ser ut..

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards