Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 25 juni 2014 23:12

Jag är blind och jag vet de nu, tack gubben som tog syntestet på mig.
Jag fick inte ens göra klart testet för de "fanns ingen chans på miljonen att jag skulle lyckas" TACK, ökar självförtroendet, verkligen.
Så nu ska jag på en "riktig" undersökning där dom ska kolla mina ögon på nått speciellt sett...tycker jag ser bra, men tydligen har jag långt ifrån rätt.
Aja om jag ska försöka glömma de nu, så åkte vi och kollade på tapeter sen ska nog ha nån stad eller så på en av väggarna.

Vid halv sju så åkte jag in med Tilde och Johanna V till studenernas och spelade minigolf där, kan säga att JAG VANN, ones in a life time. Vinner aldrig på minigolf!
Tog en glass sen och satt och pratade om allt å inget, super mysigt och riktigt bra väder oxå!
Imorn träffar jag Sofia på stan så ska vi gå omkring där lite.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 25 juni 2014 00:14

Tycker de är så otroligt skönt att ta promenader på kvällen, att bara gå ut och tänka och lyssna på musik och vara i sin egna lilla bubbla där ingen annan kan störa en. Direkt när jag är ensam och de är hyffsat väder ute, speciellt om jag är lite deppig eller så, så hjälper de verkligen att gå ut och röra på sig, hatar att sitta på mitt rum bara, klarar de i max en kvart innan jag får panik typ.
Spelade även lite fotbolls krocket med min kära familj på kvällskvisten, jag kan stolt säga att jag kom på 4:e plats av 5..wey.

Sen är mina sov tider är helt åt skogen nu för tiden, somnar runt två och vaknar vid tolv, måste börja ställa väckaren..nej de är sommarlov man ska fan njuta!
Fast imorn måste jag upp vid halv nio så får väll tvinga mig själv på nått vis.
Annars har jag varit så otroligt glad hela dagen idag, vet inte varför men hoppas de håller i sig, för de va ett tag sen jag kunde vara helt lycklig utan nått problem, men den johanna börjar komma tillbaks nu, underbart!!
PUSS

Super dålig bild men detta var vad jag fick med mig hem idag, ligger ett par solglasögon där som inte syns så där as bra kanske

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards