Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 5 juni 2014 17:16

Gud va skönt att de är nationaldagen imorn så man slipper gå till skolan, för idag var nog den mest onödiga dagen hittills. Första lektionen satt jag i tre timmar och kollade igenom gamla bilder och andra lektionen så lekte vi en låt lek, VÄRT!
Aja gymmade med Sofi, och förutom att de är en bastu där inne så gick de bra.
Hade även tänkt gå på en synundersökning för körkortet men nej..såklart måste man ha legg ich eftersom att jag är seg som fan med det så har jag det inte.
Ush, jag vet att jag kommer få glasögon och jag, passar inte i de tyvärr.
Nu ska jag duscha och äta pizza, annars händer de nog inget mer idag.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards