Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Mårtensson - 31 december 2013 17:04

Nu ska jag snart åka, hittade tillslut helt ok kläder, jeans, nå lite snyggare linne å en kofta på de.
Sitter nu å håller tummarna på att jag kommer få ett speciellt sms på tolvslaget..får väll se hur de blir.
Hinner inte göra "vad jag gjort under 2013" idag..men imorn kanske om jag orkar..
Ska fixa de sista å sen cykla till dom jag ska va hos..de är fan december å man kan cykla inte okej..hoppas på snö i januari februari nu!
Hoppas ni får en underbar nyårsafton, gottnytt år på er!
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 31 december 2013 13:28

Idag är de som ni nog vet nyårsafton, ska fira de me massa olika personer, de ska bli jätte kul, sticker hemifrån vid fem ungefär.
Har inget å ha på mig, så har halv panik..men får dra ut hela garderoben å sätta ihop nå snyggt.
De blir ingen nyårs puss för mig iår, men tänkte inte deppa ihop för de, tror jag överlever utan, men de skulle ju va mysigt å starta 2014 så såklart!
Ska försöka hinna skriva en "vad som har hänt iår" grej, får se hur de blir.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 30 december 2013 17:55

Kom just hem efter en hel dag på stan, har så ont i fötterna å mina ben är helt döda.
Kan ju säga att hela uppsala va i stan idag, helt fullt över allt!
Men de va jätte roligt å träffa johanna å Tilde, va ett tag sen, åt en jätte god pasta på panini, va super mysigt.
Fick me mig en mysig hoodie tröja, ett linne, och en present till min kompis!

Nyår imorn, kan inte fatta att hela 2013 är slut, vet inte ens va jag har gjort iår..gick ut nian, började gymnasiet, fått nya underbara vänner, fått värdens bästa kille, har de hänt nå mer..? Jag kommer inte ihåg..men mitt år har gått mycke upp å ner, men just nu är de på topp! (Om man tar bort min jävla magkatarr...)
Hoppas 2014 blir bra, helst bättre!

Av Johanna Mårtensson - 29 december 2013 19:29

Gud va skönt å va hemma å bara slänga sig på soffan, å göra va man vill utan att fråga nån.
Tilde smsa nyss och fråga om jag ville hänga me henne å Johanna V till stan imorn, så ska försöka hitta nått på rean, om jag har tur hittar jag nått till nyår oxå!
Ska försöka packa upp nu på en gång annars skjuter jag bara upp de hela tiden...
Pusspuss

Bildbrist..igen

Av Johanna Mårtensson - 29 december 2013 11:46

Åkte från Umeå vid tio idag, å har bara suttit å lyssnat på musik sen dess.
Blev just stoppade av polisen..så nu sitter vi å väntar på att få åka..vettefan varför men.
Är hemma i uppsala runt fem idag, så de blir as skönt.
Imorn har jag inga planer typ packa upp och tagga inför nyår.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 28 december 2013 17:55

Den här dagen har inte varit den bästa..ända sen jag vaknade har jag haft riktigt ont i magen men de börjar gå över nu.
Arvid åkte utomlands idag oxå..å är borta i två veckor. Så när han kommit hem har vi inte sett varandra på en månad, saknar han som fan.
Men jag hade planerat att överleva.
Imorn åker jag hem till uppsala å de ska bli riktigt skönt, å bara få vara me kompisar å chilla.
Köpte nya slalom pjäxor idag, de behövdes nu är de bara skidor kvar.
Hoppas att ni har de mysigt å njuter av lovet!
Pusspuss

Den här låten är as bra, å stämmer in på mig just nu..

Av Johanna Mårtensson - 26 december 2013 14:16

Hoppas ni hade en bra jul allihopa, vi firade me mormor och familjen så de va jätte mysigt.
Fick massa fina julklappar som jah kanske visar nångång.
Va på bio igår å såg hundra åringen (tror jag de hette) den va ganska bra fakstikt.
Idag har vi varit en snabbis på stan, å kollat och fick me mig lite kläder å två par skor behövs för jag går me converse nu..
Imorn åker vi här ifrån till Umeå till våra kusiner, sen åker vi äntligen hem fan va nice de ska bli. Mysigt å va här men de blir ganska tråkigt tillslut..
Pusspuss

Fler bilder kommer sen

Av Johanna Mårtensson - 23 december 2013 17:19

Tror de heter så varje fall..är hos mormor nu, jätte mysigt men föredrar att fira jul hemma. Får mer julkänslor då, men där är de ju i och för sig ingen snö såå.
Åkte in till Ica å köpte en gullig liten julgran å handlade mat, som alla andra i hela skellefte oxå gjorde...
Just nu så sitter jag i soffan å försöker komma på lite jul rim går åt helvete..har ingen fantasi å har nästan glömt vad jag köpt..-.-
Ikväll blir de uppe sittar kväll men får se hur länge jag orkar..
Pusspuss

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards