Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 21 juni 2014 12:49

Har märkt att jag svär ganska mycke när jag skriver men asså..alla som känner mig vet att jag gör de en del..ganska så mycke så sorry men lev med de ;)

Somnade vid tre tiden nångång tror jag igår, vaknade tolv men är fortfarande helt död hela jag, fick jag skulle jag sova hela dagen. Men dom tvingade mig upp, thankyou..
De blev riktigt lyckat igår, vädret var helt ok, skulle inte ha nått emot om de var varmare men de regnade inte och de är huvudsaken.
Var på ängen i stortsätt hela dagen och sprang runt där som en galning med Tilde, vi skulle ju vara överallt samtidigt hela tiden, funkade ju inte riktigt.
Sjukt lyckat men fett trött.

Bra som jag är ska jag bort ikväll så imorn ska jag fan sova hela dan om jag får bestämma.
Somsagt ska jag till Vattholma och vara där, förhoppningsvis hinner jag med sista bussen hem så jag får sova i min egna säng. Berättar mer om de sen för vet inte riktigt vad som kommer hända där.
PUSS

Detta blev min klädsel + en kofta på de, inte jätte speciellt men ville inte sabba dagen genom att frysa

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards