Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Johanna Mårtensson - 28 juni 2014 18:50

Mina kusiner + mormor kom vid 18 tiden igår, somnade runt två då jag och min kusin inte var direkt trötta vid tio när alla andra skulle sova. Bästa på länge var de varje fall.
Skulle dock upp vid åtta idag och de var jag inte jätte taggad på..men tillslut kom vi till kyrkan där konfan var (som förövrigt låg jävligt långt bort)
Dom var jätte duktiga varje fall och några av mina kompisar är ledare oxå så de va nice och träffa dom där en stund ;)
Åkte hem och åt smörgåstårta, och eftersom de (enligt mig) är as äckligt så fick jag pizza,bättre.

Nu är de somvanligt fotboll på tv inte jätte insatt i denna match, men hejjar på Brassilien om jag ska välja nån av dom.
Mina kusiner stannar till imorn men tänkte ta tåget upp dit själv sen och vara där ett tag, de ser jag framemot!

Hoppas ni hitils har ett bra sommarlov, och fastän vädret är som de är att ni njuter av de. Jag försöker så gått de går att fylla ut mina dagar med saker att göra.
Mina pengar börjar ta slut nu med..och om jag ska köpa ett sommarlovs kort är dom definitivt slut, så vi får se hur jag ska lösa min lilla kris eftersom att jag ville kunna typ röra mig utanför vreta i sommar..
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards