Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 30 juli 2014 17:04

Att de är sista dagen jag är här idag känns as sorgligt på nått sätt, de har redan gått tre veckor vilket känns helt sjukt. Vart tar tiden vägen, vet knappt vad jag gjort?
Och att jag ska hem nu känns som overkligt..fast jag har haft mina stunder då jag längtat hem som satan, så är de ändå väldigt mysigt här, man skiter fullständigt i hur man ser ut, går omkring i samma kläder och bryr sig inte om nått, bara är och gör som man vill.
Meeen att komma hem till min säng, få ett eget rum, riktig toa, internett (!!) mina kompisar, tackar jag inte heller nej till.

Har precis packat klart allting som tog betydligt mer tid än jag trodde..hade ju spritt ut allt överallt.
Och ska snart ta min sista måltid här iår..*gråter*

Inga bilder idag heller, tråkigt nog :(
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards