Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 3 juli 2014 19:41

Träffade Emelie runt ett tiden och satte oss på kardemumma i stan direkt, deras kärleksmums, too die for. Va jätte mysigt och träffa henne, rikti glädjespridare!
Hittade även två tröjor inne på monky på rea så helt perfekt då jag inte har några pengar.
Träffade sen Sofi lite spontant i typ 20 minuter då hon missade sitt tåg, bättre än inget? Men ska ses längre nästa vecka hoppas jag innan jag sticker, saknar henne!
Gick sen med min syrra och mamma i hopp om att hitta jeans, nej finns inga någonstans, och att prova Jenas är rena rama helvetet.

När jag va på Ica så ringde Tilde och va helt förtvivlad, blöt, trött och utelåst så hon fick åka hem till mig och vara med min bror tills jag kom hem. Bäddade ner oss i soffan med chips och såg på Rio. Har just ätit tacos och snart blir de Ernst, wiho.
PUSS

Fina Emelie

Av Johanna Mårtensson - 3 juli 2014 11:37

Vid 7 igår så gick jag och Tilde mitt ut i skogen till nått berg och satt oss där och åt, åå va helt otroligt gått, firade att vi båda kom in på våra val till gymnasiet så hade ballonger och allt, super mysigt.
Vi hörde dock åskmolnen bakom oss mullra hela tiden så vi fick halv panik då vi såg att dom kom närmare, så efter en stund packade vi ihop och gick/sprang hem till Tilde, men de kom inget regn så hade lika gärna kunnat sitta ute lite längre, men mysigt va de varje fall!
Kom hem runt 11 och gjorde en fin entré då jag hade sönder hall lampan när jag slängde igen dörren alldeles för hårt och va typ en cm från att få den i huvet, nära döden där asså.

De lönade sig att ligga och sola igår då jag såg imorse att jag fått färg och bränt mig, trodde inte solen tog så mycke men hade fel. Sjukt svårt att kamma håret när hårbotten gör ont som satan.

Idag ska jag in till stan nu vid tolv och träffa Emelie där så ska vi fika. Kommer hem runt fyra och träffar Tilde.
Så tror idag blir en bättre dag!
PUSS

Fler bilder kommer när Tilde skickat dom hon tog med sin kamera.

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards