Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 15 juli 2014 19:28

I brist på internett så kan jag knappt hålla på med mobilen, så har börjat läsa mycket mer, hittade en bok hemma som jag tog med hit "expert på att rodna" heter den, läste ut den på två dagar, och blev fett insatt i den, gillade att läsa förut men tog ett "uppehåll" i några år...man kommer som in i en annan värd och glömmer bort sin egen ett tag.
Håller just nu på att läsa "förr eller senare exploderar jag" ni vet "the fault in our stars" på engelska, tänkte köpa den engelska versionen av den men den va inte inne så ska läsa den efter. Tänk att ha en kille som Augustus, wää dör <3333 Haha låter som värsta bok freaket eller nått, men nej de är jag icke. Två böcker på äh, tre år?

Nu ska jag prova ladda upp bilder så hoppas på de bästa!

Av Johanna Mårtensson - 15 juli 2014 19:12

Har nu varit här i cirka tre dagar tror jag, försökt få iväg inlägg men de har inte lyckats. Så provar igen nu utan bilder.
Har inte hänt något jätte speciellt dessa dagar, har varit sol så har för de mesta solat, åkt båt och ring, bastat, paddlat sånt som man inte gör så ofta hemma. Väldigt mysigt och de är alltid så fina solnedgångar på kvällarna och de blir ju aldrig mörkt här heller.
Tycker dock de är skit läskigt på kvällen då vi bor på en Ö och de är skog liksom överallt, och är skit rädd för att de ska springa ett stort fett vildsvin och döda mig..(då dom tydligen har spridits väldigt mycket..)
Ska vara här ett bra tag till, känns ganska bra, skönt att komma bort lite.
hoppas ni har de jätte bra, en hel månad kvar ju!!
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards