Alla inlägg den 18 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 18 juli 2014 17:15

Jag ska ju byta skola till hösten nu och fick en fråga "varför jag ska byta?"
Jag har alltid sagt innan jag började gymnasiet att "första året är ett prov år, skiter de sig så byter jag"
Och de kändes alltid som en liten trygghet, sen till vårterminen så började jag prata mer och mer om att byta linje va inte jätte seriös till en början, men insåg mer och mer sen att foto media som jag gick på va inget för mig, alls. Foto och jag är inget mer än nått jag gör på fritiden bara.
Tillslut så bestämde jag mig för en provdag på lundellska och trivdes jätte bra!
Sökte in med 98:ottorna nu till hösten i en Sam beteende klass, trodde verkligen inte jag skulle komma in, men de hände. Jag. Kom. In.
Känner rätt många 98:er så ser verkligen fram emot att börja i höst! Vissa tycker jag inte är riktigt klok som ska gå ett år till i gymnasiet, men känner att de är så mycket mer värt än att gå två år till på nått jag inte ens vill.
Så jag byter för att jag inte trivdes på linjen och kanske lite för att våran klass var lite..ahh..halv skum? Trivdes aldrig riktigt. Så en ny start med nya människor ser jag framemot!

Har idag tvättat båten och solat hela dagen, inte mycket mer än så.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards