Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 12 juli 2014 15:48

Några timmar kvar nu, har så ont överallt, trött på att sitta i den här jävla plåtburken. Och om vi krockar så är jag död, sitter ju inte direkt "lagligt" längre.
Alltså min spotify lista är jag fruktansvärt trött på nu..måste fixa nya låtar för de här funkar inte.

Kollade nyss klart på en film, 17 again, fett gamal men fortfarande bra, och sorglig va nära att börja gråta på slutet..
Men tänkte bara säga att internett i stugan är sämst, två prickar och E är typ de man har..så får gå och leta internett och försöka få iväg nått! Sen tog just mitt internett slut för den här månaden oxå..så de ser inte ljust ut.

Nej nu ska jag hålla tummarna för att jag överlever sista biten!

Av Johanna Mårtensson - 12 juli 2014 13:00

10 saker jag tycker om
-solen
-sommaren
-glass
-mina underbara vänner
-utomlands resor
-träffa nya människor
-kramar
-hjälpa andra
-min familj
-mysiga sommarkvällar

9 saker jag tycker mindre om
- falska människor, fy i helvete
-kaffe lukt i bilen
-onödiga kommentarer
-sjukdomar
-negativt tänkande
-otrohet
-bli lämnad
-torra händer, fyfan
-tappa kontakten med människor

8 saker jag vill göra i framtiden
-resa med mina kompisar
-gifta mig
-få barn
-hoppa fallskärm eller bungeejump
-köpa ett fint hus vid havet
-ha en walk in closet
-ha ett bra jobb
-resa jorden runt

7 ord som beskriver mig
-omtänksam
-envis
-hjälpsam
-glad
-blyg i vissa situationer
-pratsam
-ärlig

6 saker jag tycker om att vara på
-vid poolen
-på stranden i en solstol
-hemma
-i köket vid godis skåpet
-på min brygga med picknick med fint sällskap

5 saker jag är rädd för
-bli lämnad
-mörker
-havet
-hundar
-cancer

4 saker jag ser framemot
-studenten
-börja min nya klass
-tills jag får hoppa ut ur bilen
-hela livet

3 saker ni inte visste om mig
-mina öron sitter olika högt upp..syns inte så jätte bra som tur är
-om jag är arg på någon ignorerar jag personen fullständigt
-när jag är arg börjar jag gråta

2 av mina närmaste vänner
-Tilde
-Sofi

1 bra film
-the notebook

Swag man

Av Johanna Mårtensson - 12 juli 2014 10:38

Gick och la mig rätt tidigt igår eftersom att jag skulle upp vid halv sex. De var ju tur de så jag fick sova några timmar varje fall..vaknade nämligen vid två tiden av att jag mådde så jävla dåligt, slutade med att jag spydde hela natten, vågade inte gå upp så la mig med handdukar i badkaret och lyckades uppenbarligen somna då mamma blev en aning rädd när hon kom in där imorse ;)
Var meningen att jag då skulle flyga upp imorgon bitti då, men nej så blev de såklart inte. De ända bra med detta var att jag fick sitta fram i bilen. Mår bättre nu som tur är!
Är just nu i Sundsvall så är en liten bit kvar. Solen lyser mig rakt i ansiktet så skulle uppskatta att man kanske kunde bli brun genom fönster?Annars är de bara fett ovärt. Är fett tråkigt att sitta i bilen när de är så bra väder ute, så mycke mysigare om de regnar, helst åskar oxå.

Försöker få kontakt med omvärlden men alla jävlar sover ju, har lyckats väcka en iallafall vill ju inte vara ensam här nu ;)



Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards