Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 11 juli 2014 13:29

Just nu sitter jag inomhus tro de eller ej, men har verkligen typ vätskebrist och känner mig helt snurrig.
Gårdagen blev lyckad med fint sällskap, kollade inte jätte mycke på filmen då jag är blind. (Och blir fett mobbad för de, ni vet vilka ni är, puss)
Men mysigt var de varje fall.

Annars är alla irriterade på alla här hemma, as stressade och springer runt, vill så gärna boxa till en person här brevid mig..
Var otroligt nära på att åka in med bussen nyss för att köpa en bok och åka tillbaka, men ångrade mig när bussen kom och gick tillbaka. Men vill såå gärna läsa den, the foult in our stars. Brukar vanligtvis inte läsa böcker men den här säger alla är så jäkla bra så är tvungen!
Ska ut och klippa gräset nu eftersom vi åker imorgon (räkna med bra uppdatering då, då jag kommer ha jävligt tråkigt i 10 timmar)
Sen gör jag pannacotta då mamma och pappa har bröllopsdag idag, vet inte hurlänge, men typ 15 år?

Nu ska jag dricka 1 liter vatten och gå ut igen ;)
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards