Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 20 juli 2014 16:58

Jag spenderar varje dag, hela dagarna av att var ute i solen, de behöver inte vara att jag ligger och solar men alltid på nått sätt så jag får solen på mig. Och man blir verkligen trött av de, vid fem är man som slutkörd, helt ärligt, kan de komma lite regn åtminstone? (Nu kommer de regna i en vecka..jag och min otur)
Oxå tack vare solen så börjar jag bli blond igen, mycket ljusare nu än för en månad sen. Måste färga om innan skolan börjar ser ju gråhårig ut.

Vid ett tiden idag åkte vi till Sandviken, som är en fin vit sandstrand som inte ligger så långt bort härifrån. Var en underbar botten och sanden va som utomlands så de va ett stort plus.
Kom just hem och nu händer såvitt jag vet inget, om jag är riktigt snäll ska jag ta ut grannarna på en picknick (som dom tjatar)

Testade förövrigt att "videochatta" live på snapchat igår, fattade inte mycke först, kom bara upp ett ansikte från ingenstans, har provat förut utan resultat. Finns de någon som använder de seriöst?
Hoppas ni har de bra, PUSS

Mitt minne på mobilen är fullt så kan inte ta några nya..men ska försöka tömma den när de går!

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards