Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 26 juli 2014 15:04

Var hur kul som helst att träffa alla igår, så söta hela bunten.
Och Tilda, (bebben), har växt så mycke sen jag träffade henne i vintras, gladaste barnet jag sett!

Jag kände bara när jag satt där och hon höll min hand, att jag längtar något sjukt tills jag skaffar en egen familj, helt otroligt. Min Kusin Ida ska även få en till liten bebi i Mars, GRATTIS!

Åkte imorse till en strand och kom nyss hem från den, nu ska jag bara sitta i solen i min hängmatta tills den försvinner och ta hand om mina ben som flagnar bort så måste få stopp på de, men läste att de funkar om man tar sandpapper (inte grovt) och bara drar lätt sen en återfuktande kräm på de så ska de bli bättre. Im gonna give it a try.

Imorn ska de åska här, så min broder har bestämt att vi ska ta oss till skellefte och åka till Boda Borg, har varit där en gång förut fast i Stockholm med några kompisar. Men de är typ ett gigantiskt hus med små stationer eller nått så ska man ta sig igenom så många som möjligt. (Och vissa är ju fan omöjliga)
Nu måste jag hitta sandpapper, PUSS


Här jag tillbringar nästan varje kväll

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards