Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 19 juli 2014 13:54

Har bara varit en mulen dag här uppe annars helt soligt, man ser alltid åskmolnen längre bort inmot land men dom kommer aldrig riktigt hit. Jag som gillar åska blir lite smått irriterad på de..sen hör man att de är värsta åskovädret hemma oxå..:(
Men ska inte klaga..innan sommaren är slut ska de ha åskat där jag är!

Ska snart åka med båten till ett litet café vid vatten och lördags fika där.
Sen blir de kanske kanske en springtur bara för att de är så mysigt att springa vid vattnet. Sen bastu till kvällen med Kvällsdopp som jag ser framemot då de är så otroligt varmt i vattnet här!
Nu ska jag bli brun, PUSS

minsta glassen, hur gullig som helst

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards