Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Johanna Mårtensson - 2 juli 2014 13:08

Vaknade av att solen sken starkt genom mitt fönster imorse, har nog aldrig gått upp så snabbt på länge. Känner liksom ingen motivation till att gå upp när de regnar (vilket de gjort varje dag) Tog frukost och gick direkt ut och har legat här sedans dess. De ska snart bli as molnigt stog de på SMHI så tänkte inte gå in förns det händer, passa på.
Väntar även på att Tilde ska sluta jobba så att hon kan komma hit med jordgubbarna. Längtar!

Kan inte fatta att de är Juli nu, min favvo månad på sommaren är helt fri från allt och de brukar va den varmaste månaden oxå så hoppas på de!
Sen såg jag igår när jag fick antagningsbrevet till gymnasiet att jag börjar skolan den 18 Augusti de va mycke längre än jag trodde, trodde man började just i början av Augusti, vilket bara är bra såklart!
Mamma försöker fortfarande övertala mig att gå kvar på Grillksa (min förra skola) men nej nu har jag verkligen bestämt mig vilket känns as skönt! Men hade jag inte kommit in på lundellska tror jag faktiskt att jag hade gått kvar..

Har inte jätte mycket att blogga om för tillfället händer inget jätte intressant, är med kompisar mest hela tiden. Men ska försöka komma på några ämnen att skriva om.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards