Direktlänk till inlägg 27 maj 2014

Tidsfördriv...

Av Johanna Mårtensson - 27 maj 2014 18:33




1. Vad är ditt mellan-namn? Eva Maria

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Julia eller Jessica (som jag skulle hetit)

3. Är du i ett förhållande nu? Vet inte (ah jo de låter lite skumt)

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 7 månader

5. Vem var du tillsammans med sist? Arvid

6. Får man fråga varför det tog slut? Vet inte själv..

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Mina bästa vänner

9. Vad gör du på fredagskvällar? Myser hemma eller är med några kompisar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte finns för många

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nee

12. Har du någonsin varit full? Nee

13. Har du testat droger? Nej

14. Röker du? Nej

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja, tyvärr

17. Hur mår du idag? Mådde bra till en början, inte längre dock

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Ingen

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Beställde bal klänning kanske..

20. Bästa minnet från sommaren? Hela sommaren va helt perfekt

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Dubai

22. När var du där? 2 månader sen

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Sisi

25. Om nej, vart kommer du ifrån? -

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska? tror jag?

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja

28. Sköter du skolan? Gjorde de bättre förr men ja hyffsat

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Pffft..

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? A

31. Vilket ämne var det? Bild, foto

32. Har du fått ig på ett prov? Nee men lär få de på matte nationella

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Gjorde XD

34. Anser du dig vara intelligent? Ha Ha..skit smart jao..

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? För 7 månader sen till typ mars var underbart

36. Vilken va den värsta tiden då? Just nu tyvärr

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Kanske...

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej inte med flit

39. Har du haft sömnproblem? Nej

40. Hur ofta gråter du? Inte jätte ofta, men mer just nu

41. Vad gör du när du mår dåligt? Blir helt tyst och åker in i min egen bubbla typ

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Sofi å Moa

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nee

44. Vilken klass går du i nu? Vadå? 1:an på gymnasiet

45. Vilken skola? Grillska men ska byta nu

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej! Ush, fattar inte hur man kan

47. Har någon varit otrogen mot dig? De hoppas jag inte

48. Är du stolt över dig själv? Ja ganska..?

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag alltid försöker få andra glada kanske?

50. Vad får du ofta komplimanger för? Helt olika

51. Har du lätt att få folk att skratta? Jaa

52. Cider elller öl? Cider faktiskt

53. Har du några talanger? Jag kan jonglera, haha om de räknas

54. Vet du om någon är kär i dig? Nej inte vad jag vet

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja..eller asså ja typ

56. Vad står det i ditt senaste sms? "Ah de blir bra de är ingen hemma här"

57. Hur lång är du? 166/167 cm

58. Hur mycket väger du? Vet inte har inte vägt mig på ett halv år

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

60. Har du svarat ärligt? Yes

 
 
Agnes Blomquist

Agnes Blomquist

29 maj 2014 16:09

Vilket mysigt inlägg, tack :) kul att läsa något om någon som man inte vet något om, har målat upp ett helt liv i mitt huvud nu. Hoppas det är precis så bra som jag föreställer mig det. Kramar :)

http://tarvena.bloggplatsen.se/2014/05/28/10722202

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Mårtensson - 30 augusti 2014 20:39

Har just fixat klart de mesta på Nattstad, så numera ska jag försöka blogga därifrån istället och funkar inte de så hoppar jag helt enkelt hit igen. Men nu bloggar jag där!  www.nattstad.se/johannaamårtensson kommer blogga om ungefär samma sak där ...

Av Johanna Mårtensson - 30 augusti 2014 19:03


Sitter just nu i väntan på mat och Tilde, med min dator och försöker de bästa jag kan att fixa en blogg på Nattstad istället. Har tänkt på de ett tag och känner för att börja om på nytt igen. Så om de blir bra så börjar jag så snart som möjligt att b...

Av Johanna Mårtensson - 30 augusti 2014 16:13

Åkte vid elva tiden och bowlade på Fyrishov idag och höll på i typ två timmar, har något fruktansvärt ont i mina fingrar nu. Kom hem nyss efter att ha handlat lite, och måste städa mitt rum för herregud har de någonsin varit såhär stökigt? Vet inte...

Av Johanna Mårtensson - 30 augusti 2014 16:03

Såg ju denna hemska filmen igår på bio, och kan säga att jag liksom alla andra där inne grät. Trodde faktiskt inte jag skulle gråta för brukar inte gråta för filmer, men jo alla borde varje fall fälla minst en tår till denna. Jag hade ju läst boken...

Av Johanna Mårtensson - 29 augusti 2014 17:44


De är äntligen fredag, veckan har gått riktigt snabbt faktiskt men kunde inte vara gladare för att slippa skolan nu i två dar, att få sova på morgonen kommer bli heaven ...

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards