Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 1 maj 2014 19:30

De va helt underbart, tyckte de kanske kunde varit lite varmare men de funkade!
Åkte in till stan vid tio tiden, och satt sen på centralen i 45 minuter med Moa tills dom andra tröga kom.
Gick till in till stan, köpte lite smått å gott och satt oss i stads parken efter en stund.
Träffade några i stan å va med dom lite och hade de super mysigt.
Åkte hem lite snabbt byte om och gick på middag. Efter den va de tänkt att vi skulle till en majbrasa men efter som att den ligger vid vattnet och de regnade och blåste som in i helvete blev den inställd...
Så för att inte hela kvällen skulle bli förstörd så va jag med några kompisar istället.
Blev en rätt lyckad Valborg ändå!

Den här dagen har gått lite upp och ner, började dåligt som in i helvete men den blev bättre sen.
Har städat mitt rum eftersom de va ett år sen..nejmen typ..så va skönt att få de klart.
Snart kommer även Tilde hit, så sitter och väntar på henne just nu.

Imorn ska jag gymma med Arvid och sen sover han här, förhoppnings vis till på söndag då vi har ett halvår!
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards