Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 23 maj 2014 22:35

Hade mitt sista prov idag, känns skönt att de är över, kan inte säga att jag är nöjd med de jag skrev menmen inget att göra åt nu känner jag.
Annars har veckan varit oroligt seg, började dåligt men slutar nog bättre tror jag!
Imorn åker jag till Stockholm och ska shoppa lite så de blir bra, och hoppas jag får med mig nått.
Och på söndag ska jag vara med några kompisar så de blir nog toppen.
Går endast två dagar nästa vecka vilket är super nice verkligen, och har typ inga riktiga lektioner kvar så ska bara njuta nu, eftersom att jag inte kommer tbx till denna skola till hösten..

Annars är jag as splittrad, och försöker tänka ut vad jag vill och inte vill vilket inte är lätt när jag känner olika saker varannan minut typ.
Hoppas ni vet vad ni vill och mår bra, PUSS

De bor värdens sötaste igelkott på vår skola, Charlie ;)

Första jordgubbstårtan, underbar

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards