Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 7 maj 2014 21:23

Asså har ju inte varit bästa dagen för någon riktigt känns de som..va så jävla segt i skolan, på so:n så pratade vi bara, sen på matten så fattade jag inget, Moa försökte förklara men jag kunde inte koppla min hjärna till de vi gjorde så nej de gick inte helt enkelt.
Gymmade inte heller efter skolan för skulle på öppet hus på Jensen, va jätte fint där men tror inte att jag ska börja där, var för litet.
Hoppas lundellska är bättre när jag ska dit på tisdag och hälsa på. Shit.
Sen jag kom hem från de har jag gjort svenska och snackat Skype med Arvid lite kort.
Nästa vecka är på riktigt värsta veckan nånsin, tre nationella, ska hälsa på en lundellska och kanske katte, och måste välja nån av dom, och vill typ spy på de.
Aja nu ska vi skita i allt och alla ett tag och se på tv.
PUSS

Asså dom är för vita just nu..

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards