Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 13 maj 2014 22:04

Provdan gick bra, gick somsagt hem efter matten, och har tränings värk i benen för att jag gått så mycket idag..okej jag visste att jag va ovältränad men nu har de ju fan gått för långt..
Anyway..så har jag matte muntligt imorn, inte jätte taggad eftersom att matte inte är min starkaste sida kan jag erkänna..men är i första gruppen som ska göra så slutar vid ett! Går till gymmet med Sofi och träffar Arvid snabbt på stan efter det.
Sen hem och prata engelska till muntliga nationella på torsdag, asså de är så mycket just nu så mitt huvud är kaos vet inte vad som är upp och ner och hit och dit. Men om två veckor borde allt va på plats igen då alla sånna här prov är över!
Sen måste jag hitta nånstans att va i helgen eftersom att mamma kickar ut mig ur huset..tack för den moder.
Aja de lär ju fixa sig varje fall.
Nu ska jag checka de sista i matte boken annars så ska jag typ gå å lägga mig nu för min kropp är helt färdig.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 13 maj 2014 12:14

Talet gick om du frågar mig bra, höll mig inom "tidsramen" eller vad man nu ska säga. Så de är otroligt skönt att alla svenska är över nu!
Har matte och två engelska kvar i veckan, sen så kan jag pusta ut lite.
Just nu är jag på provdag på lundellska, går i Veras klass så känner en varje fall, vilket gör de hela lite enklare.
Sitter nu och väntar på matte..sen så går jag hem för pallar inte ha samhällskunskap.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards