Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 6 maj 2014 22:19

Har varit lite borta härifrån nåra dagar men har typ glömt bort bloggen lite, har tankarna på annat håll just nu.

Men hade ett halvår med Arvid i söndags som sagt, vi åt på pinoccio och hade de super mysigt! Älskar dig.
I måndags hade vi svenska nationella läsförståelse, och lilla jag han inte ens klart med sista uppgiften, bra kämpat Johanna!
Aja better luck next time då.
Va en skön dag idag, bara estetisk kommunikation, som va kul då vi tog kort kanske kommer upp här sen.
Gymmade sen mage med Sofi, och har pluggat sen fyra nu, mina föräldrar tog min mobil så att jag skulle bli mer effektiv..hände inte, satt och kollade ut genom fönstret istället.
Men snart så är jag klar med svenska manuset..hoppas jag!
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards