Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 8 maj 2014 18:55

Har varit fett glad hela dagen och försökt få dom andra på bättre humör oxå. Började med nationella skriftligt i tre timmar, och efter som jag är jag sitter jag kvar till sist. Gick väll helt okej tror jag.
Hade sen engelska men de va inge seriöst där så de gick rättså snabbt.
Väntade på station ett tag sen och stack hem med bussen, hade sällskap på bussen hem vilket var bra för kände inte alls för att lyssna på musik, konstigt nog.
Har suttit med svenskan..som alltid och försöker nu lära mig den.

Är as taggad för imorn, har sovmorgon först, sen har vi en lektion som är foto vilket brukar gå snabbt!
Åker hem fixar mig och sticker till nåra kompisar som har fixat nån grill grej med massor med folk, så ska bli super mys.
Åker därifrån vid halv nio till stan, och träffar Arvid, Sofi och Emil så ska vi gå och se Bad Neighbours.
Efter de åker jag till Arvid och sover där till lördag eller söndag.
En perfekt helg helt enkelt!
Kommer antagligen inte hinna blogga nå mer men hoppas ni får en bra helg!
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards