Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Johanna Mårtensson - 3 maj 2014 19:40

Hittade fakstikt vita converse igår, så nu kan jag slänga mina andra!
Har varit lediga i fem dar snart, och vart tog dom vägen kan man ju undra..? Asså man hinner ju typ inte göra nått..
Aja jag och Arvid gymmade ju igår, vart på Ekeby, har aldrig haft sån träningsvärk som jag har idag..herregud va nära på att gråta imorse när jag skulle ställa mig upp..japp så illa är de. Om de är värre imorn så skjuter jag mig själv..nejmen nästan så.
Kom hem rätt sent åt middag och såg på film.
Asså när vi skulle gå och lägga oss så va de en as stor spindel på väggen, asså skojar inte den va så jävla äcklig..så vi fick ropa upp mamma eftersom vi är så jävla töntiga båda två.
Sen typ två minuter senare sitter de en jävel till på väggen..vi va väldigt nära på att lägga oss i ett annat rum.
Aja han åkte nyss hem för va tvungen att plugga, men vi ska på äta på resturang i uppsala imorn, och köpa jordgubbar och äta vid ån, så kommer antagligen bli perfekt.

Sitter just nu med nationella provet i svenska och försöker komma på ett ämne..hopplöst kan ju aldrig bestämma mig.
Hoppas ni mår bra, PUSS

Har oxå blivit kär i denna låt, efter han visade mig den <3

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards