Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna Mårtensson - 20 mars 2014 21:40

Kom till skolan å hade redovisning i So med sofi, va så sjukt bra..(eller?)
Aja de är över nu varje fall.
Sen hade vi engelska där vi har redovisning nästa vecka (alla dessa jävla redovisningar tar död på mig)
Men min grupp å jag satt å diskuterade helt andra saker så hann inte så långt direkt.
Sen fick vi bästa idéen för på vår foto lektion imorn är läraren hemma me sitt barn så vi skulle ha lektion utan lärare men vi sa att vi kunde göra en hem uppgift istället så han gick me på de tillslut, sen på idrotten skulle vi ha vikarie men han gick oxå me på att vi skulle ha den uppgiften vi skulle göra då hemma istället, såå vi är lediga imorn så JÄVLA skönt!
Jag å sofi drar till gymmet vid halv ett å äter på stan och hämtar ut lite bio biljetter.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 19 mars 2014 21:53

Shit redan onsdag..typ torsdag å då är de nästan fredag!
Har inte hänt ett enda dugg idag..gick till skolan hade först foto sen matte då vi tydligen hade muntligt matte prov helt oförberett sådär..de gick väll helt ok antar jag..kunde gått sämre.
Gymmade en snabbis me Sofi sen gjorde jag lite på idrotts läxan å har bara tagit de lungt sen dess.
Hoppas dom sista dagarna på veckan går fort, för vill ha lördag helst nu!
PUSS

Finaste väggen i klassrummet, helt klart

Av Johanna Mårtensson - 18 mars 2014 16:21

Har varit en skön dag, hade foto första å tyckte jag hade varit så duktig som hade tagit med mig alla mina täckningar för engångs skull, men sen så när jag tog upp de så såg jag att jag tagit med mig alla bilder förutom den som jag faktiskt behöver så blev lite trött på mig själv..
Så jag la upp saker på blocket istället, min förra IPhone och Ipad.
Och de är folk som redan har ringt å mailat så jag tror de kommer bli sålt!
Hade sen, klassråd å man skulle typ skriva positiva saker om varandra på papper så de va rättså nice.
Ska man sammanfatta va alla skrev om mig så är jag glad å skrattar hela tiden, de va nån som skrev att jag är unik..positivt?
Satt sen å väntade på bussen med Hanna.
Är hemma nu och har inge plugg så vet inte riktigt vad jag ska göra..sova lite kanske..nej ska nog städa om jag pallar.
PUSS

Älskar min nya bakrund

Av Johanna Mårtensson - 17 mars 2014 22:14

Den här dan har gått ganska snabbt, fast när jag vaknade imorse så kändes de som den aldrig skulle ta slut.
Blev ingen redovisning idag heller för alla va inte klara i min grupp så får en vecka till på mig, inte för att jag kommer röra den förns nästa måndag menmen.
Har dock haft ont i huvet och varit trött hela dan, jag hoppas verkligen inte jag är påväg att bli sjuk igen, blev ju frisk förra veckan..
Tränade ändå efter skolan med Sofi, körde armar, ganska lungt.
Kom hem och började ta kort på min iPhone 4s som jag ska sälja nu och på min i pad.
Pratade Skype med Arvid tills nyss, och ska försöka sova nu så jag slipper ha ont i huvet imorn förhoppningsvis.
PUSS

Så här såg de ut imorse...vad hände?

Av Johanna Mårtensson - 16 mars 2014 21:42

Den här helgen skulle jag väldigt gärna bara göra om, har varit helt perfekt.
I lördags först så packade jag bara i typ tre timmar, för jag har riktigt svårt att koncentrera mig på vad jag håller på med så springer mest runt å är förrvirrad.
Aja kom dit tillslut, såg på film å va ute i hans gamla trädkoja, vi kom tillslut fram till att jag måste va den minst akrobatiska människan på planeten, fastande fan däruppe på taket..(kunde fan dött..)
Vakande halv sju idag, å stack direkt till Romme.
Va bästa vädret, sol å lite minus grader, å inte så många där, kunde inte blivit bättre.
Failade faktiskt bara en gång i ett väldigt misslyckat försök att åka baklänges, trillade och skidan stack ju åt helvete, menmen om vi ska tänka positivt va de bara Arvid som såg..
Kom hem vid typ sju och är helt sjukt trött så ska nog sova snart om jag ska klara av att redovisa imorn, hade glömt den helt.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 15 mars 2014 07:50

Har sovit halv dåligt inatt..vakande typ varannan timme å bara låg där å kunde inte somna om förns en halv timme senare varje gång.
Och vaknade nu igen å gick upp, har sjukt ont i magen just nu å vet inte vars jag ska ta vägen riktigt.
Måste iaf snart ta tag i packningen till Romme som jag som vanligt har skjutit upp till sista minuten (bra Johanna) ,men ska nog gå snabbt!
Får skjuts vid halv tolv till Arvid, eftersom att jag vägrar att åka buss å tåg med skidor å allt..
Tror detta kommer att bli en rättså bra helg ändå, vi hoppas på de.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 14 mars 2014 20:11

Först så skulle jag va med min kompis Emilie å nåra fler men blev inte så, sen skulle jag till Arvid blev inte så, sen skulle jag till Jonna men blev inte så heller så de slutade med att jag inte orkade hitta på nått alls så är hemma å myser i soffan istället.
Har inte as mycke å säga mer än att de här har varit en as jobbig vecka å är glad att den är över nu!
Hoppas ni får en bra helg
PUSS

Fick fota godis på lektionen för att vi kände inte för att ha genomgång..

Av Johanna Mårtensson - 14 mars 2014 12:07

Just haft livräddning på land, på idrotten lärde oss HLR å allt sånt. Så nu är de bara att du trillar ihop framför mig så kan jag fixa så du överlever.
Har foto nu sen så sticker jag antingen till Jonna med Hanna och Sofi eller så åker jag hem, har inte riktigt bestämt mig.
Va ju meningen att jag skulle till Arvid idag men de blev inte så, så åker dit imorn, och åker till Romme på söndag för de skulle tydligen vara dåligt väder på lördag.
Nu börjar vi snart..orkar icke.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards