Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Johanna Mårtensson - 9 mars 2014 20:48

Har en svenska redovisning imorn som jag verkligen är jätte otaggad för å känner mig inte ett dugg redo..
Och jag är ju inte direkt de största fanet av att stå å snacka framför klassen såå..sen har vi även en tio minuters lång engelska redovisning på torsdag som jag fan vill skippa av hela mitt hjärta för min engelska kan man bara skratta åt..
Sitter varje fall just nu på Arvids rum å pluggar eller försöker lära mig min redovsing vilket går åt helvete så jag ger nog upp snart.

Middan igår med Emil å Sofi, och Arvid å jag då, blev lyckad, va jätte mysigt å de blir nog fler gånger skulle jag tro!
Hoppas eran helg har gått långsammare än min..för den har verkligen gått as snabbt!
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards