Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Johanna Mårtensson - 10 mars 2014 16:59

Va riktigt as otaggad på skolan när jag vaknade imorse men drog mig upp tillslut.
Va ju tänkt att vi skulle ha svenska redovsing men läraren va sjuk så vi skrev en krönika istället..inte för att jag kom så långt men.
Hade oxå typ utvecklingssamtal men ingen av mina föräldrar va där så fick va själv, men de gick rätt så bra ändå.
Sen så snackade jag med syven om jag ska byta linje, eftersom att jag känner att media kanske inte va min grej som jag trodde ändå. Så funderar på Sam beteende. Så vi får väll se hur de blir, vill bara bestämma mig nångång, för jag tvekar hela tiden ena minuten vill jag byta nästa inte.
Va tänkt att jag skulle gymma efter skolan idag men hade ju inga tränings saker med mig till Arvid så de sket jag i. Tar de nog imorn, men då får nån dra mig dit för de har inte riktigt blivit min grej än..
PUSS

Nån av dom här blir de nog..

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards