Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Johanna Mårtensson - 13 mars 2014 17:06

Är grymt lättad att engelskan är över, och de gick väll rättså bra trodde de skulle gå åt helvete men nej.
Vår lärare hade dukat upp med dukar,bestick å glas å hela fadderuttan, eftersom redovsiningen va en middag..
På so:n så ska jag å sofi ha en mini redovisning nästa vecka, den äger ju,värsta planch å allt.

Tränade även, även fast jag inte va så taggad men gick dit en då, å körde mage/rygg me Sofi.
Imorn så är de livräddning på idrotten klarar aldrig av å rädda den där dockan från å dö..eller vafan man nu gör.
Sen ska jag hem å packa, å åka till Arvid på kvällen för ska till Romme me hans familj på lördag.
PUSS

Snyggaste planschen, ok?

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards