Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Johanna Mårtensson - 11 mars 2014 20:17

Tisdag idag å känner att den här veckan kommer gå rätt segt..har engelska redovisning på torsdag å ingen vet hur jävla nervös jag är för den, känner att jag vill skippa den mer än allt just nu.

De va kort dag idag gick till halv två typ, då drog jag å Sofi till gymmet å körde ben, och kan ju säga att jag aldrig har haft så jävla ont i mina ben nånsin förut. Skakade när jag skulle gå ner för trappen, å springa till bussen sen va fan ingen lek.
När jag tillslut kom hem så somnade jag typ direkt när jag skulle börja plugga och vaknade två timmar senare, de behövdes verkligen helt död i min kropp.
Imorn ska vi spela in kortfilmen å sen matte, ganska, mycket, väldigt otaggad på de.
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards