Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 22:26

         

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 21:46

Bowlingen gick ju sisådär...kom sist i alla rundor (eller vad det nu heter) men det var kul iaf!

Jag fattar inte grejen med att bowling skor ska vara så jävla fula!? Liksom hur svårt ska det vara att göra dom lite finare, man ser ju ut som en liten mupp i dom...aja det är kanske inte det störtsa värdsproblemet just nu.
Nu ser jag på transformers, inte den bästa filmen i värden men den funkar.

Mitt hjärta slår i 180 just nu vet inte vad problemet är riktigt....är nog inget alvarligt..hoppas jag!
Nu ska jag försöka hänga med i filmen.
Puss&kram

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 17:20

Ja jag är Johannes för han som la in namnen var döv....

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 15:42

Sitter i bilen till till bowlingen nu, håll tummarna för mig!
Hoppas ni har en mysig lördag.

Så jävla mumsig!

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 14:11

     

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 12:44

Älskar höst dagar när man bara är hemma och det små regnar ute och man ligger nerbädad under ett dun täcke och myser med choklad och en film, sååå mysigt!!

Idag kommer nog bli en typisk sån dag, iaf fram till 16 för då ska jag åka och bowla, ska bli kul fast än att jag suger på bowling asså ni fattar inte hur dålig jag är...

Nu ska jag bädda ner mig under täcket och typ njuta över att det är helg bara. 

    

Av Johanna Mårtensson - 5 oktober 2013 11:44

Hejhej! Jag bloggade på blogg.se förut men det hackade upp sig och nu kan jag inte skriva inlägg där så tänkte starta en ny blogg här istället!
Jag är 15 år och fyller 16 om nån månad och bor i Uppsala.
Tänkte skriva lite om va jag gör kanske mode och foto, lite allt möjligt!
Hoppas ni gillart.

This is me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards