Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Johanna Mårtensson - 7 oktober 2013 16:23

Spinngen var som jag trodde helt skjukt jobbigt men jag genomled det iallafall, man blev helt äckligt svettig men ville bara ut från sin kropp typ..
Sen så hade vi engelska i tre timmar, nu ska vi börja läsa en tråkig tjock bok på engelska oxå..fan.

Nu sitter jag iallafall och väntar på bussen som aldrig vill komma..asså orkar inte med ul. Varför ska stads bussarna gå så ofta men inte lantis bussarna, orättvist!

Tråkig bok..

Av Johanna Mårtensson - 7 oktober 2013 07:49

Asså det här med spinning..känner att det inte kommer vara min grej överhuvudtaget...har träningsvärk sen cyklingen igår och då cyklade jag typ bara en liten bit.
Aja jag överlever eller så dör jag, vi får väll se.
Pöss&kröm

Solnedgång

Mys grill plats

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards