Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Johanna Mårtensson - 26 oktober 2013 17:48

Vid två igår så åkte jag in till stan för att träffa Sofi, William och Arvid.
Efter ett tag åkte vi hem till William mitt ute i ingenstans kände jag..
Men vi hade det super mysigt, vi såg på dumma mig 2 och Torkel i knipa.
Jag och Arvid åkte hem vid 22 typ.

Idag så stack jag och mamma till Stockholm för att träffa nåra kompisar.
Jag hittade en jacka från hollister, yes jag behövde verkligen en ny!
Sen hittade jag andra saker oxå men ska ta kort så ni får se allt när jag kommer hem!
Har varit en mysig men as jobbig dag..asså det va verkligen folk överallt..fick typ klaustrofobi eller nåt...
Nu är jag påväg hem, ska skypa med Arvid vi ska beställa biljetter till bion imorn, blir väll antagligen nån skräck film...help.
Puuuuss

Kö till Hollister..helg sjukt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards