Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna Mårtensson - 15 oktober 2013 20:53

Jag är typ aldrig deprimerad men idag så blev jag det, ush, men mina älskade friendz gjorde mig glad igeen!

Sen så var det ju intresse mässan på eftermiddan, jag och Jonna skulle ju starta vår DJ karriär idag, men nej det hände inte. Man skulle stå på nån sen med typ fyra andra tjejer medans typ 40 pers kollade på medans vi skulle vara DJ. Så vi blev fega och vågade inte, och körde på journalist istället.
Nu har jag ont i magen, och börjar vi jävligt trött på det. Känner för att skära bort från midjan till revbenen typ.
Nu ska jag se på tv och mysa i soffan.
Pöss

Har ingen annan bild..

Av Johanna Mårtensson - 14 oktober 2013 17:39

Ush asså började dan med att ha ett seminarium i idrott, jag visste inte ens vad det var först..kan dom inte bara skriva på svenska, vem fan vet vad seminarium betyder? Inte jag varje fall.
Aja vi skulle iaf sitta och typ diskutera vad vi gjort på idrotten i små grupper, det gick väll typ bra eller jag hade lite svårt för att vara seriös där inne men annars så..Jag skulle sitta och prata on lacross som vi gjorde för typ tre veckor sen..men han räknade tydligen med med att jag skulle ha värsta super minnet och typ komma ihåg allt..men nej sorry för det gör jag inte.

På engelskan ska vi ha nån jävla redovisning nu..helt själva! Säger bara att det kan hon glömma att jag gör!! Hell NO!
Aja nu ska jag sätta mig med matten..får väll se hur det blir.
Pusspuss

Ni får en till bild på den jag hatar av hela mitt hjärta

Av Johanna Mårtensson - 13 oktober 2013 21:35

Faaaan hade skrit värsta inlägget med bilder och allt och så försvinner det, på riktigt får damp, men försöker göra om det.

Söndagar brukar alltid vara så deprimerande, man tänker bara att det är skola imorn och en hel vecka kvar till nästa helg. Men har inte känt nån sån söndags känsla idag, har faktiskt längtat lite till skolan..vet att jag kommer ångra mig imorn, men ska försöka behålla känslan..
Idag har det annars inte hänt så mycket var me Tilde nån timme mitt på dan sen så har jag gjort läxor, har mitt första matte prov i gymnasiet på torsdag så är sjukt nervös för det; men det får fan gå som det går asså..
Ska gå och bädda ner mig under mitt täcke nu och hålla på lite med datorn och sen så ska jag sova och hoppas att mitt magont försvunnit helt och hållet, så jag kan börja äta normalt igen!
Godnatt

Har bestämt mig för att elda upp den här boken..

Av Johanna Mårtensson - 13 oktober 2013 09:14

Vid typ 18 igår så kom jag till Ottilia, det var jätte mysigt och va där. Vi va själva hos henne så det var nice nice.
Emelie från min förra klass kom oxå, min kompis Vera skulle kommit men hon kunde inte. Men det var iaf skit kul att träffa dom och allt.

Jag har mått illa nu i två dar, värst var det i fredags kväll då jag trodde jag skulle spy, och att jag hade blivit magsjuk eller nåt. Tror det är lite för att jag är nervös för nåt, men jag vet inte för vad så blir stört irriterad på det kan man säga...
Men det känns bättre nu så kommer kunna gå till skolan imorn skulle jag tro.
Idag ska jag troligtvis va med Tilde, sen ska jag försöka komma mig ut ur huset och ta lite kort.
Puss&kram

Dålig bild...

Jävlar vilken blick asså

Av Johanna Mårtensson - 12 oktober 2013 13:07

Let's do this

Av Johanna Mårtensson - 11 oktober 2013 16:34

Skriver det varje fredag men..

Idag var jag först väldigt glad, sen så lite före lunch blev jag typ fett deprimerad, vettefan vad som hände kom från ingenstans liksom. Har varit en jävligt seg dag annars, lååååång so lektion och sen så kunde jag inte äta nåt vid lunch heller för jag är skit nervös, jag vet inte ens för vad. Så jävla irriterande, det liksom bara kiklar i magen hela tiden, få fan damp på det.

Gud vad deprimerad jag låter, är inte så ledsen faktisk men låter som det..

pöss pöss  


Av Johanna Mårtensson - 10 oktober 2013 21:15

Imorn är det fredag och den här veckan har gått super fort som alla andra!
I helgen ska jag på
Middag med några gamla kompisar så det ska bli jätte kul!
Sen så är det nästan bara två veckor till höstlov nu, yes!
Puss

Sånt här värmer mitt hjärta 

Av Johanna Mårtensson - 10 oktober 2013 16:02

Hade den tråkigaste föreläsningen idag på svenskan. Satt och halv sov igenom den, handlade typ om ekonomi eller nåt.
Sen han vi precis med bussen för han drog över på tiden en massa.
Nu ska jag snart åka och kolla om jag hittar några vinter skor! Hoppas det för det börjar bli kallt nu.
Puss&kram

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards