Alla inlägg under april 2014

Av Johanna Mårtensson - 21 april 2014 13:40

Ligger just nu i Arvids säng och typ dör..min ända vän är min mobil just nu.
Han sitter och pluggar som in i helvete och jag är fast här tills fyra för mina bussar aldrig går. Kul. Men inte så mycke att göra åt nu..
Ush är inte på as bra humör just nu, (kanske märks) vill typ hem lägga mig i min säng och äta godis och se på film och inte tänka på nått ett tag, de skulle va nice.

Skola imorn, är inte jätte taggad, men vem är de?
Nu börjar ju nationella proven, och de är muntligt engelska först..fyfan. Alla muntliga prov och grejer kan på riktigt dö, klarar de icke.
Meen om vi ska va positiva så brukar tiden efter påsklovet gå as snabbt så snart är de fan sommarlov, och är så jävla taggad på det!
Hoppas ni har de as bra.
PUSS

De är här jag ska spendera min dag nu

Av Johanna Mårtensson - 19 april 2014 14:33

Har varit en av dom jobbigare nätterna, har sovit max en timme så är ganska död typ.
Mellanlandade i Istanbul och va där i några timmar vid 4 på morgonen..
Inte de roligaste när man inte har internett heller, satt mest och stirrade ut i ingenting.
Men NU tillslut kom jag hem och är hur glad som helst för de!
Ska hem lite snabbt ta nått att äta, duscha och sen åka till Arvid va de tänkt.
Sista dagarna på lovet nu, så njut av dom.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 17 april 2014 21:45

Har inte blivit jätte mycket bloggning här men har knappt haft tillgång till internett eller haft någon tid.
Ska varje fall bli skönt att åka hen imorn, eller flyget går tre på natten imorn så kommer hem på lördag klockan två svensk tid tror jag de blir..kommer va helt död. Och ska hem till Arvid så vi får väll se om jag klarar att hålla mig vaken.
Ska bli skönt att komma hem till Sverige och få prata med nån annan än min familj, börjar bli lite jobbigt att sitta på ett hotell rum med dom varje dag.

Har fått lite färg och bränt mig som in i helvete idag i ansiktet, men bara på vissa ställen så ser helt fläckig och missbildad ut så känner för att sätta en påse på huvudet så att ingen ser mig..hoppas de försvinner snart!
Har gjort av med alla mina penga oxå och vet knappt vad jag köpt, men nått blev de varje fall.
Hoppas ni har de bra!
PUSS

Äkta tjockisar

Av Johanna Mårtensson - 13 april 2014 19:57

Idag har inte vart en av dom bästa dagarna direkt, men finns ju sånna med.
Började bra med sol och bad, sen gick de bara neråt.
Fick två kommentarer här på bloggen, och fattar på riktigt inte hur man tänker som skriver så, säg de direkt till mig om du vill nått.
Åkte varjefall med på marknaden som inte va som vi trodde..va helt åt helvete.
Följde med nån kille upp i en lägenhet och allt va de va.
Hade så sjukt lågt blodsocker så allt som rörde mig fick en smäll..
Är i alla fall äntligen tillbaks på hotellet nu, så de är fett skönt. Har nog aldrig haft så ont i fötterna nånsin förut..
Hoppas de inte regnar i Sverige och att de kan bli vår där med nu tills jag kommer hem.
PUSS

Höjdpunkten på dan

Av Johanna Mårtensson - 13 april 2014 11:01

Dagarna ser ganska så likadana ut just nu, solar, äter, badar, solar, äter typ. Är 36 grader så dör ju direkt man går ut, börjar typ sakna Sverige lite..
Va på stranden igår, och lyckades bränna mig, fan så ont de gör.
Men har överdoserat nivea nu överallt, så snart är de bra!
Ska kanske in till gamla Dubai idag och kolla på kryddor..(så as tråkigt) så kanske stannar på hotellet.
Mitt internett går annars ut snart så vet inte om jag kommer ha internett resten av tiden här, och om så är fallet tar jag första flyget hem..

Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller vad jag vill göra just nu, ska kanske byta skola och börja om för att jag känner inte att foto va min grej, och de blir antagligen oxå så, lutar mor katedral Sam beteende, ska dit på provdag och känna efter.
Sen händer de lite andra saker i mitt liv, så vi får se vad som händer.
Ska försöka sluta tänka nu..
Hoppas ni har ett bra påsklov annars, PUSS

Av Johanna Mårtensson - 11 april 2014 12:45

Efter två så sjukt långa och as tråkiga flygresor så kom vi tillslut fram, vid tre på natten.
Somnade as trött och irriterad på alla, om jag inte får sova vill man inte va med mig..
Dagen började inte värst bra, med missförstånd och allt.
Men nu är de bra igen, och ligger och solar och försöker få lite färg, har inte hänt så mycket än men har hopp.
Är 36 grader så jag håller på att dö och de kommer nog komma upp en sån här skylt på min mobil att den måste svalna snart..
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 10 april 2014 09:05

Vid två tiden idag så sticker planet och vi drar härifrån.
Åker till Arlanda vid elva tiden så tror inte jag hinner blogga nå mer härifrån varje fall.
Om jag har bra nätverk där uppe så ska jag försöka skriva nått här, annars så skriver jag när jag kommer hem igen!
Hoppas ni får ett super påsklov och skiter i skolan ett tag.
Har inte mycke mer att säga än att jag måste gå upp nu och packa de sista.
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 9 april 2014 21:35

Arvid å jag bestämde att vi skulle gymma tsm, så vi stack till Ekeby.
De va typ de jobbigaste jag gjort, jävla PT va han, men de behövdes ju kan jag säga.
Så de är tur att jag typ bara ska sitta ner imorn för kommer inte kunna röra min rygg eller armar.
Gick och åt på pinoccio, va jätte gott men fick värsta illamående attacken och kunde inte äta så jätte mycke.
De va jätte mysigt och kommer sakna honom as mycke, älskar dig.
Fick ett påskägg oxå, så gulligt, och as gott!
Nu ska jag sova typ för är så jävla trött.
PUSS

#snygg

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards