Alla inlägg den 21 april 2014

Av Johanna Mårtensson - 21 april 2014 21:53

Blev på bättre humör tillslut, vilket var väldigt bra för när jag är på dåligt humör är de illa.
Åkte hem med tåget runt fyra, blev skjutsad av Arvid på hans cykel och de brukar aldrig lyckas men trillade inte av en ända gång, hade missat tåget då för de kom direkt.
Blev sen en picknick på ett berg med Tilde, så sjukt nice och bara få babbla på om allt och de gjorde slutet på dan bäst.

Glömde helt bort att de va påskafton här om dan.."firade" inte alls, inte ens påskmidda blev de, lite tråkigt menmen nästa år kanske. Glad påsk i efterskott då?
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 21 april 2014 13:40

Ligger just nu i Arvids säng och typ dör..min ända vän är min mobil just nu.
Han sitter och pluggar som in i helvete och jag är fast här tills fyra för mina bussar aldrig går. Kul. Men inte så mycke att göra åt nu..
Ush är inte på as bra humör just nu, (kanske märks) vill typ hem lägga mig i min säng och äta godis och se på film och inte tänka på nått ett tag, de skulle va nice.

Skola imorn, är inte jätte taggad, men vem är de?
Nu börjar ju nationella proven, och de är muntligt engelska först..fyfan. Alla muntliga prov och grejer kan på riktigt dö, klarar de icke.
Meen om vi ska va positiva så brukar tiden efter påsklovet gå as snabbt så snart är de fan sommarlov, och är så jävla taggad på det!
Hoppas ni har de as bra.
PUSS

De är här jag ska spendera min dag nu

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards