Alla inlägg den 1 april 2014

Av Johanna Mårtensson - 1 april 2014 21:05

Har inte blivit lurad idag, och bara för att jag sa så nu kommer de hända nått snart..-.-
Aja, va en kort dag idag gick till halv tolv, och såg bara en as tråkig film på den lektionen så de va fett onödigt att ens gå dit.
Men jag och sofi stack till gymmet sen och körde ben och rumpa trotts att jag har ont i halsen. Kommer ångra de sen när jag ligger hemma dödssjuk..

Har annars fått sålt min mobil så är fett glad för är 2000kr rikare!
Sen har jag tömt min iPad, för de kanske är nån som ska komma å kolla på den.
Arvid kommer inte i veckan för han har jävligt mycket plugg, vilket är fett synd men överlever nog.
Mormor kommer varjefall imorn vilket ska bli mysigt för de va länge sen hon va här.
I helgen har jag ingen aning vad som händer, möjligtvis kanske ska va med Arvid vilket jag hoppas eftersom att jag åker nästa vecka. Fast de är ju bara tisdag idag så lite tidigt att börja planera det kanske?
Hoppas ni har de bra allihop!
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards