Alla inlägg under april 2014

Av Johanna Mårtensson - 29 april 2014 21:23

Valborg imorn, är fett taggad!
Ska va med Sofi, Moa och Moa och ha de nice i stan, har köpt nutella och grejor så kommer bli as bra!
Får se om vi går till ekonomikum å har picknick där eller liknande.
På kvällen får vi se vad som händer, är antagligen i vreta och hänger med mina kompisar här.

Hade (som alla andra tror jag) nationellt prov i engelska, va inte lika farligt som jag trodde, men lite hjärnsläpp fick jag allt när jag satt där.
Hade sen håltimme så jag och Sofi drog till gymmet.
Gick sen på stan och handlade grejer till imorn.
Nu sitter jag med datorn och FÖRSÖKER göra läxor vilket går åt helvete men har boken öppen varje fall.
Ska nog snacka Skype med Arvid snart sen måste jag sova, annars kommer jag typ dö imorn.

Tror de bara är uppsala som firar Valborg..men hoppas ni får de bra varje fall!
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 28 april 2014 22:19

Måndag brukar ju va värsta depp dan, men de är ju typ om man tänker efter torsdag, eftersom att vi är lediga, onsdag, torsdag, fredag!!
Såå har vart glad hela dagen, har dock engelska nationella skriftligt imorn, och eftersom jag är språk handikappade kan jag ju gissa hur de kommer gå, men men ska väll inte gå händelserna i för väg, kan gråta när jag sitter där istället.
Klantig som jag är glömde jag datorn hemma idag, typ de värsta man kan göra om man gå på min skola, blir så jävla handikappad på lektionerna. Fick försöka med penna och papper pch göra klart uppgifterna hemma istället (lyckat, jag vet)
Gymmade armar med Sofi efter skolan, riktigt jävla as jobbigt..så om jag inte har träningsvärk imorn blir jag besviken.
Skypade nyss med Arvid, vi körde ett (om du frågar mig) as svårt och omöjligt "kort" spel eller vad hette de...heart stone(?) Tyckte jag va bra..men nej jag fick bevisat att jag va sämst..

Nu ska jag sova, och hålla tummarna för att de går bra imorn, Shit måste ha nått att äta oxå!!
PUSS

Från film festivalen, heeeta

Detta spel och jag är fan inte vänner längre

Av Johanna Mårtensson - 27 april 2014 18:53

Vaknade runt tio tiden men låg å drog mig som vanligt till typ elva.
Åt frukost, solade lite och sen stack jag till Tove där Tilde oxå va.
Spelade badminton i typ en timme sen blev de på tok för varmt så vi gjorde en kladdig (som fan) kladdkaka, kyckling sallad och tog våra cyklar och hade en as mysig picknick vid vattnet.
Kom nyss hem och sitter och spelar värdens nörd spel på datan sommarvind laddade ner, måste säga att jag fattar inte ett skit men vinner ändå, naturbegåvning?
Imorn är de skola och har ingen söndags ångest alls, vill bara att dom här två dagarna i skolan ska gå snabbt så de kan bli Valborg på onsdag!
PUSS

Ser inte ens ut som den vart i ungen..-.-

Av Johanna Mårtensson - 26 april 2014 21:25

Det var kortfilmsfestivalen igår, som höll till på SF biografen.
Va mycket roligare än vad jag trodde faktiskt, filmerna var riktigt bra! Jag är väldigt glad att våran film inte va med eftersom att den inte hann bli klar, den va inte så jätte bra om jag ska va ärlig..men nästa är då jävlar ska vi vinna!
Grattis till Frida i vår klass son vann över både tvåorna och treorna, och tog hem hela skiten!
Efter det åkte vi till skolan och snackade med vår lärare och gjorde så vi fick sluta och ha en hemuppgift istället.
Men eftersom att jag ändå skulle vänta på Arvid till tre så kunde jag ändå inte åka hem, men jag å Sofi (eftersom att hon skulle vänta på hennes kille oxå) gick runt på stan och gick hem i olika affärer och hon bjöd på fika (så generös den tjejen :* )
Åkte sen hit med Arvid, och de va riktigt mysigt, bra väder oxå så man kan ju va ute nu utan jacka å grejor!

Känns annars lite bättre nu, kan inte säga att de är helt bra än, och tror de kommer ta ett tag innan allt blir som förr igen men tilldess så ska jag försöka att inte tänka på de så mycke. Kommer bli jävligt svårt men med mina fina vänner vid min sida kommer de funka!
PUSS


Av Johanna Mårtensson - 24 april 2014 22:29

Har varit en av dom jobbigare dagarna i mitt liv faktiskt om jag ska va ärlig.
Är ganska mycke just nu, och tänker på tok för mycke, som tur är är jag inte ensam om det. Så imorn ska jag försöka få ordning på mina tankar och få svar på lite saker förhoppningsvis och hoppas på att de blir bättre.
Förutom att jag har mått sämst hela dagen så har de vart skönt, hade först en föreläsning om en historia om alkohol och knark som jag höll på att börja gråta av..sen så gjorde vi godis snittar på engelskan till imorn, då de är kortfilms festivalen, våran film är inte med så nu är jag taggad på att gå dit när jag slipper se mig själv på duken.
Efter skolan idag så kände jag Moa&Moa att vi skulle gå på stan och fika och snacka lite. Så vi gick till Waynes Coffee och satt dag till halv sju.
Är så glad att jag har alla tjejer i klassen, ni är bäst :*
Nu ska jag försöka sova eftersom att jag endast sov två timmar inatt..
PUSS

Godaste

Finaste

Av Johanna Mårtensson - 23 april 2014 22:06

Har varit en dag som gått upp och ner verkligen, började inte bäst. Men när jag kom till skolan så släppte de och jag brydde mig inte om de längre.
Sen kommer de upp igen osv.
Blev frukost i skolan igen och sen en långtråkig so lektion.
Sen på eftermiddan va de samarbets övningar. Så va rätt lugnt, slutade dock sent, men jag och Sofi tog oss till gymmet ändå.
Åkte sen hem och har vart ganska irriterad sen dess, sen slutade vårt vatten funka helt så kan inte duscha, damp.
Aja håller tummarna för att imorn blir en bättre dag!
PUSS

Av Johanna Mårtensson - 22 april 2014 18:07

Här trott att de varit måndag hela dan, och blir lika glad varje gång nån säger att de är tisdag, snart helg ju!
Har hälso vecka i skolan idag, så de serverades frukost så åt där oxå, och ska görat resten av veckan med. Hade sen samarbets övningar med alla ettor på skolan i små grupper, hamnade med Sofi vilket var jävligt tur hade blivit ensamt där annars, vi lyckas alltid hamna i samma grupper..fattar inte hur?
Aja hon fyller även år idag, 17 år asså, GRATTIS igen värdens bästa!!
Så jag, Moa, Moa och Sofi gick och fikade efterskolan och kollade sen runt på stan lite, jag ville hitta låga vita converse vilket jag gjorde men dom har typ ändrat utseende på dom så ska försöka hitta dom gamla nånstans.
Nu ligger jag i sängen och funderar på att gå ut eller se på OTH, fick hela säsong 1 av Sofi så nu jävlar!
PUSS

Hittade ingen ful bild på dig...så de får bli denna, Grattis :** xD

Av Johanna Mårtensson - 21 april 2014 21:53

Blev på bättre humör tillslut, vilket var väldigt bra för när jag är på dåligt humör är de illa.
Åkte hem med tåget runt fyra, blev skjutsad av Arvid på hans cykel och de brukar aldrig lyckas men trillade inte av en ända gång, hade missat tåget då för de kom direkt.
Blev sen en picknick på ett berg med Tilde, så sjukt nice och bara få babbla på om allt och de gjorde slutet på dan bäst.

Glömde helt bort att de va påskafton här om dan.."firade" inte alls, inte ens påskmidda blev de, lite tråkigt menmen nästa år kanske. Glad påsk i efterskott då?
PUSS

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards