Alla inlägg under januari 2014

Av Johanna Mårtensson - 11 januari 2014 11:09

När jag vaknade i morse var de helt fullt me snö överallt..måste varit snö storm i natt eller nått..
Idag vid typ 18 eller nått ska jag på tjej middag så de ska bli jätte mysigt.
Tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra..kanske ska träffa nåra kompisar.
Hos Ottilia igår va de jätte kul, jag spillde dock ut coola överallt..och sen så hällde jag å Sofia ut all grädde, lyckat. Å jag hade så jävla mycke energi vet inte va den kom ifrån..
Hoppas ni får en bra helg!
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 10 januari 2014 17:23

Vi fick sluta vid ett idag för våran idrotts lärare hade inte fattat att vi bytt schema..så de blev bara en lektion!
Efter skolan gick jag, Hanna, Moa, Moa å Sofi på stan ett litet tag, va mys.
Nu håller jag på att fixa mig för ska snart åka iväg till Ottilia å fira henne.
Den här helgen kommer bli grym!
Hoppas ni har haft bra första dar i skolan.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 9 januari 2014 20:03

Imorn är de fredag, å även fast de bara har gått två dar i skolan ska de bli as skönt me helg. Fattar inte hur jag ska orka en hel vecka..men de funkar nog.
Har bara varit i skolan idag, hände inget speciellt, jag måste ju vänta i mer än en timme på bussen, så Moa M väntade me mig så jag inte skulle bli själv, bäst :*
Imorn ska jag till Ottilia för hon har fyllt år så jag å nåra till ska fira henne!
Å på lördag ska jag på tjej middag så jag de ska bli toppen!
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 8 januari 2014 20:23

Somnade runt tre inatt..å vaknade vid sex..de funkade verkligen inte. Vaknade å trodde jag skulle dö..tog mig tillslut till skolan i allafall!
De va jätte kul att träffa tjejerna igen, saknat dom.
de va så jävla kul på matten, jag, Hanna, Sofi, Jonna å Moa, satt å snackade om allt möjligt å garvade som fan..så han typ göra tre uppgifter av typ 25...lyckat!

Jag har faktiskt lyckats hållit mig vaken, fick inte somna när jag kom hem för då kommer jag aldrig somna på kvällen..
Tog en snabb promnad nu på kvällen, bara för att bli lite piggare, de funkade inte..
Pusspuss

Saknar sommaren så jävla mycket!

Av Johanna Mårtensson - 7 januari 2014 12:08

Imorn är de skola, shit va snabbt dom här tre veckorna gick! Har hunnit vara en vecka i skellefte, firat nyår, å varit me kompisar.
Men ändå känns de ändå som att jag inte gjort nått.
Nu längtar jag till helgen, idag vet jag inte va jag ska göra har inget planerat iallafall. Får se vad som händer, pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 6 januari 2014 23:36

Åkte skridskor me Tove å Tilde för första gången på väldigt länge idag..dom som va tre va bättre än mig..kändes inte bra.
De va en kille som åkte in i mig hela jävla tiden, ville slå av han huvet typ, tror han gjorde de me flit..-.-
Men de va as kul, å jag höll på att garva ihjäl mig där..herregud jag gör ju bort mig hela tiden..
Sen så såg ja hobbit filmen på bio, den va nästan tre timmar lång jue så hade sjukt svårt att sitta still på slutet..men den va helt klart värd att se, as bra film verkligen!
Imorn är de sista dan på lovet...vet inte va jag tycker om de, längtar ju fakstikt lite till skolan..men den känslan kommer försvinna när jag väl kommer dit på onsdag..
Nu ska jag väll gå å sova snart..mina sov rutiner har helt spårat ut, somnar typ 2 på natten varje dag, för min hjärna vill inte sluta tänka på kvällen..sen vaknar jag halv tolv, de är ju fan inte okej.
Pusspuss

Av Johanna Mårtensson - 5 januari 2014 22:11

Tilde kom hit vid tre idag, vi gjorde väll inget speciellt, spelade wii me våra syskon å snackade typ.
Men de va mys, vi ska åka skridskor på studenternas imorn oxå så länge de inte regnar!
Längtar så mycke till nästa helg, händer så mycke då!
Nu tänkte jag se en film å bara mysa framför teven typ.
Hoppas ni har de bra å njuter av dom Sista dagarna på lovet!
Pusspuss

Inte dom snyggaste..men åt hemmagjorda maccaronies (hur fan stavas de..?) till efterrätt!

Av Johanna Mårtensson - 5 januari 2014 13:21

Igår va de ingen bra dag..mådde bara illa å ville typ försvinna. Städade min garderob å rensade ut den oxå, så nu har jag typ inga kläder kvar..
Idag mår jag lite bättre så ska antagligen va me Tilde.
Börjar faktiskt längta till skolan börjar, å träffa alla kompisar.
Men jag vet att jag kommer ångra mig sen..för nu börjar nationella proven å allt!
Pusspuss

Presentation


Hejhej!
Jag är en as glad 16 årig tjej som heter Johanna och bor i Uppsala.
Älskar att få folk att skratta, kramas, vara med mina kompisar, shoppa och ta kort.
Här kommer ni kunna läsa mest om min vardag och ibland om vardagliga problem, hoppas ni gill

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards